Specialiosiomis pedagogėmis gimnazijoje dirba
Jolanta Krasauskienė
Specialioji pedagogė
Darbo laikas
| Savaitės diena | Darbo laikas | Konsultacijų laikas |
| Pirmadienis | 7.30–14.00 | 7.30–8.00 |
| Antradienis | 7.30–13.00 15.00–16.20 |
7.30–8.00 15.00–16.20 |
| Trečiadienis | 7.30–11.00 | 7.30–8.00 |
| Ketvirtadienis | 7.30–11.00 12.00–13.00 14.35–16.15 |
7.30–8.00 14.35–16.15 |
| Penktadienis |
Asta Dikidži
Specialioji pedagogė
Darbo laikas
| Savaitės diena | Darbo laikas | Konsultacijų laikas |
| Pirmadienis | ||
| Antradienis | ||
| Trečiadienis | ||
| Ketvirtadienis | 8.00–12.35 | 11.40–12.35 |
| Penktadienis | 8.00–13.40 | 10.25–12.00 |
Specialiojo pedagogo funkcijos
- Teikia pagalbą mokiniams, turintiems intelekto sutrikimų, specifinių pažinimo sutrikimų (neišlavėjimų), emocijų, elgesio ir socialinės raidos sutrikimų, kompleksinių sutrikimų ir ribotą intelektą.
- Organizuoja specialiąsias pedagogines pratybas, kuriose lavina sutrikusias funkcijas bei padeda išmokti mokomąją medžiagą, taiko specialius darbo būdus ir metodus.
- Dalyvauja mokyklos specialaus ugdymo komisijos darbe, renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus.
- Konsultuoja mokytojus, kaip modifikuoti ir adaptuoti Bendrąsias mokymo programas, atsižvelgiant į mokinių realų žinių lygį, sutrikusios funkcijos korekciją.
- Kaupia mokomąją-koreguojamąją medžiagą sutrikusiai funkcijai lavinti.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, konsultuoja tėvus.
- Dirba pagal mokyklos vadovo patvirtintą tvarkaraštį specialiojo ugdymo kabinete.
- Tvarko specialiojo pedagogo dienyną, specialiojo ugdimosi poreikių įvertinimo ir specialiosios pedagoginės pagalbos skyrimo dokumentus, rengia savo veiklos programą.
- Atsiskaito mokyklos vadovui ir direktoriaus pavaduotojai ugdymui, kuruojančiai specialiojo pedagogo veiklą, apie pasiektus darbo rezultatus, pateikdamas veiklos programą ir savo veiklos ataskaitą. Veiklos ataskaitoje turi būti duomenys apie bendrą specialiųjų ugdimosi poreikių turinčių mokinių skaičių, pagalbą gavusių mokinių skaičių bei jų pasiekimus per atsiskaitomąjį laikotarpį.
- Bendradarbiauja su mokytojais, auklėtojais, logopedu, socialine pedagoge sudarant individualias programas, sistemingai kelia savo kvalifikaciją.
1 kl.
2-4 kl., 5-8, I-IV G kl.
